Schonebergschool – Woninginformatie

Transformatieproject aan de Schonebergerweg, Rotterdam

Onderstaand is een gallerij opgenomen om een idee te geven hoe de woningen er ingericht uit zouden kunnen zien. Dit zijn digitale impressies. Daaronder is een beschrijving en zijn de plattegronden per woning te bekijken. Ook is een indicatie van de ligging van de woning in het pand weergegeven.

Alle informatie is ook voor download beschikbaar op de downloadpagina.

woninginformatie

In onderstaande tabbladen is per woning de verkoopinformatie beschikbaar. Natuurlijk is de informatie ook voor download beschikbaar.

Woning A – onder optie

Dit appartement is op de begane grond gelegen. In de ruime hal is het toilet en een handige inbouwkast waar je bijvoorbeeld je jassen en schoenen uit het zicht op kan bergen. Aan het einde van de hal is ruimte om een werk-/kinderkamer te creëren.

De living is een heerlijke ruimte met veel lichtinval door de hoge ramen en deels een plafondhoogte van bijna 5 meter! Via de spiltrap kom je op de entresol, een ruime en fijne slaapplek. Ook de naastgelegen ruimte is bijna 5 meter hoog. Maak hier een fantastische woonkeuken met bijvoorbeeld een groot kook- en spoeleiland. De ultieme plek om urenlang te tafelen en te socializen. In de zomer zet je de openslaande deuren open en loop je zo de tuin in.
De totale woonoppervlakte van appartement A is 158 m².
Koopsom: Onder optie

De woning is via de poort te voet of met de fiets bereikbaar en heeft naast een privé buitenruimte ook de beschikking over de gemeenschappelijke tuin.

Woning B – onder optie

Appartement B is op de begane grond gelegen. In de ruime hal is het toilet en een handige inbouwkast waar je bijvoorbeeld je jassen en schoenen uit het zicht op kan bergen. Aan het einde van de hal is ruimte om een werk-/kinderkamer te creëren.

De totale woonoppervlakte van appartement B 174 m².

Woning C

Appartement C is op de eerste verdieping gelegen en bereikbaar via het trappenhuis. Deze woning heeft een balkon en het hoogste punt is hier 4,5 meter. De totale woonoppervlakte van appartement C is 158 m².
Koopsom: € 755.000 k.k.

Woning D

Dit appartement is op de eerste verdieping gelegen en bereikbaar via het trappenhuis. Deze woning heeft een balkon en het hoogste punt is hier 4,5 meter. De totale woonoppervlakte van appartement D is 174 m².
Koopsom: € 840.000 k.k.

Woning E

Appartement E is op de tweede en derde verdieping gelegen en is bereikbaar via het trappenhuis. De tweede verdieping is een mooie ruimte voor je woonkamer met de entresol als slaapruimte. Het plafond is hier deels 4,66 meter. De derde verdieping heeft een hoogte van 2,60 meter. Doordat je hier zo je dakterras op loopt, is dit de ideale plek voor je woonkeuken. Door de hoekligging van dit appartement heb je hier een extra groot terras.
De totale woonoppervlakte van appartement E is 92 m².
Koopsom: € 505.000 k.k.

Woning F – onder optie

Appartement F is op de tweede en derde verdieping gelegen en bereikbaar via het trappenhuis. De tweede verdieping is een mooie ruimte voor je woonkamer met de entresol als slaapruimte. Het plafond is hier deels 4,66 meter. De derde verdieping heeft een hoogte van 2,60 meter. Doordat je hier zo je dakterras op loopt, is dit de ideale plek voor je woonkeuken.
De totale woonoppervlakte van appartement F is 140 m².

Woning G

Appartement G is op de tweede en derde verdieping gelegen en bereikbaar via het trappenhuis. De tweede verdieping is een mooie ruimte voor je woonkamer met de entresol als slaapruimte. Het plafond is hier deels 4,66 meter. De derde verdieping heeft een hoogte van 2,60 meter. Doordat je hier zo je dakterras op loopt, is dit de ideale plek voor je woonkeuken.
De totale woonoppervlakte van appartement G is 142 m².
Koopsom: € 730.000 k.k.

Woning H

Appartement H is op de tweede en derde verdieping gelegen en bereikbaar via het trappenhuis. De tweede verdieping is een mooie ruimte voor je woonkamer met de entresol als slaapruimte. Het plafond is hier deels 4.66 meter. De derde verdieping heeft een hoogte van 2.60 meter. Doordat je hier zo je dakterras op loopt is dit de ideale plek voor je woonkeuken. Door de hoekligging van dit appartement heb je hier een extra groot terras.
De totale woonoppervlakte van appartement H is 93 m².
Koopsom: € 505.000 k.k.

woning H entree
woning H entresol
woning H zolder

Ook wonen in zo’n blitse woning?
Vraag een bezichtiging aan!

logo makelaar & hypotheken

Bedankt voor je inschrijving

De ingevulde gegevens zijn doorgestuurd naar de verkopend makelaar. Deze neemt z.s.m. contact met je op.

Weer een mooi project van:

ReaLTY Rotterdam

Ontwikkelaar en belegger in vastgoed

Weer een mooi project van:

ReaLTY Rotterdam

Ontwikkelaar en belegger in vastgoed